بلاگ

بارگیری مرمریت کرم دهبید

بارگیری مرمریت کرم دهبید

بارگیری مرمریت کرم دهبید

یکی از مهم ترین ارکان در انتقال سنگ از کارخانه ، نحوه پالت بندی و بارگیری آن است که آسیبی به سنگ وارد نشود . در صورت پالت بندی غیر اصولی سنگ در هنگام بارگیری و در طول مسیر دچار آسیب و شکستگی می شود .برای شناخت بیشتر سنگ مرمریت کرم دهبید و بارگیری مرمریت کرم دهبید میتوانید از مطالب قبل سایت استفاده کنید . در اینجا پالت بندی و بارگیری سنگ مرمریت کرم دهبید را میتوانید مشاهده کنید.

بارگیری مرمریت کرم دهبید

پالت بندی

اما ما در  مجموعه سنگ پادرا با رعایت اصول این کار ایمنی سنگ را تضمین میکنیم که هیچگونه آسیبی به سنگ در حین بارگیری وارد نشود . مهم ترین اصل در مجموعه سنگ پادرا رضایت مشتریان است که این امر هم در راستای ایجاد رضایت برای مشتریان است که سنگ به صورت کاملا صحیح به دست مشتری برسد.

در پالت بندی و بارگیری مرمریت کرم دهبید سنگ ها ما در مجموعه پادرا علاوه بر اینکه تمام اصول را رعایت می کنیم در بین سنگ ها و پالت ها از فوم استفاده میکنیم که علاوه بر ایمنی بیشتر ، از ایجاد شدن کوچک ترین خط و خش ها هم روی سنگ جلوگیری شود .

بارگیری مرمریت کرم دهبید

بارگیری

در حین بارگیری پرسنل با دقت تمام مراحل این کار را انجام می دهند که هیچ گونه آسیبی به سنگ ها وارد نشود و در حین بارگیری تمامی اصول ایمنی رعایت می شود ، تا علاوه بر صحت بار در حین بارگیری در طی ارسال هم آسیبی به سنگ وارد نشود.

بارگیری مرمریت کرم دهبید

ارتباط با ما

برای مشاوره در انتخاب یک سنگ و خرید سنگ میتوانید با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید تا با مشاوره های تخصصی بهترین انتخاب را داشته باشید .

مجموعه سنگ پادرا با بهترین مشاوران در حوزه سنگ در خدمت شما عزیزان برای انتخاب و خرید بهترین سنگ مد نظر شما هست .

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید