بلاگ

سنگ خوب برای کابینت

سنگ خوب برای کابینت

سنگ خوب برای کابینت چه سنگی است؟ چه صفحه ای برای روی کابینت مناسب است؟ سنگ خوب برای روی کابینت را ازکجا تهیه کنیم؟

اصولا این سوالات در ذهن اکثر کسانی که به فکر یک آشپزخانه ایده آل هستند میرسد ، اما واقعا چه سنگی مناسب این کار است؟

در ادامه با مجله پادرا ترید همراه باشید تا بیشتر با این موضوع آشنا شوید.

سنگ مشکی اسپایدر دهبید ؛

سنگ مرمریت دهبید مشکی اسپایدر یکی از سنگ های زیبا و لوکس محسوب می شود. این سنگ در دو رنگ قهوه ای سوخته و مشکی موجود می باشد. وجود رگه های زرد و طلایی به صورت عنکبوتی روی آن زیبایی خاصی به آن بخشیده است. استخراج این سنگ از استان فارس و از ۲۰۰ کیلومتری شهر شیراز انجام می پذیرد. ساختار مشکی اسپایدر دهبید به گونه ای می باشد که باید با استفاده اره به صورت اسلب بریده شود. سپس با استفاده از دستگاه های با کیفیت، عملیات ساب روی آن انجام گردد. این سنگ یکی از خاص ترین و زیباترین سنگ های مرمریت می باشد.

سنگ مرمریت مشکی دهبید اسپایدر  با دارا بودن ظاهر زیبا و چشم نواز به محض ورود به بازار کشور، جایگاه بسیار مناسبی از آن خود نموده است. همچنین به دلیل قیمت بسیار مناسب استقبال خوبی از این سنگ در بازار جهانی شده و سنگ مرمریت مشکی اسپایدر سهم قابل توجهی در صادرات دارد.

سنگ کوارتز؛

یکی از ویژگی های جذاب کوارتز مهندسی، طیف گسترده ای از رنگ ها ، الگوها و بافت های آن است. و این دامنه به طور مداوم در حال گسترش است و سبب رقابت بین برندهای متفاوت شده است. توجه داشته باشید که رنگ و بافت کوارتز مهندسی سازگار تر از سنگ طبیعی است.

سنگ کوارتزسخت و متراکم ، بدون منفذ ، غیرساینده و در مقابل اسید بدون واکنش است و همین موضوع سبب شده تا از آن به عنوان دیوارپوش ، صفحه روی کابینت ، دیوار بین کابینتی و حتی کف  استفاده شود. بخاطر داشته باشید که سنگ کوارتز مانند سنگ طبیعی سنگین است. با توجه به مقاومت در برابر حرارت تحت دمای کمتر از ۳۰۰ درجه فارنهایت تحت تاثیر قرار نمی گیرد.

سنگ گرانیت؛

سنگ های گرانیت بر اساس فرآیند تشکیل به دو دسته سنگ های آذرین درونی و بیرونی تقسیم می شوند. سنگ های آذرین درونی به علت سرد شدن تدریجی بافت متوسط تا درشت دانه ای دارند مانند: انواع گرانیت و گابرو . در حالی که سنگ های آذرین بیرونی به علت سرعت بالای از دست دادن حرارت در معرض هوا بافت ریز یا کریستالی  دارند مانند: بازالت و ریولیت

با توجه به مقاومت بالای سنگ گرانیت کاربرد وسیعی در بخش های مختلف ساختمان دارند . مهمترین و بارزترین کاربرد آنها در بخش ورودی ساختمان و یا سنگفرش های مکان های عمومی می باشند. در سالن های صنعتی با توجه به حضور مواد شیمیایی و اسیدی، بهترین گزینه می باشند.

سنگ کورین

دارای ویژگی های خاص و منحصر بفردی است که سبب شده است این متریال برای استفاده بر روی سطوحی نظیر صفحه کابینت، صفحه کانتر و جزیره آشپزخانه و هر سطح دیگر، کاملا مناسب باشد.

سنگ مرمر؛

سنگ مرمر بهترین و گرانترین سنگ ساختمانی و تزئینی در دنیاست که در رنگ ها و طرح های طبیعی متنوع در معادن ایران موجود است. از این سنگ عموما در دیوار ها و نمای داخلی ساختمان استفاده میگردد. همچنین از این سنگ میتوان در کف و دیوار های داخلی استفاده نمود. در ایران مقبره امامان و امامزادگان معروف از سنگ مرمر استفاده گردیده است.

همچینین قرار گرفتن اسلب های سنگ مرمر در تقارن با یکدیگر به صورت بوک مچ و فورمچ باعث زیبایی دو چندان این محصول طبیعی خواهد بود که میتواند در دیوار های خانه، لابی، هتل ها، تالار ها، رستوران ها و همچنین مراکز تجاری و مغازه های لوکس قرار گیرد و هر بیننده ای را محو خویش سازد.

اینها تنها چند نمونه از سنگ های مناسب برای رویه کابینت محسوب می شوند ، شما میتوانید با مراجعه به صفحه تماس با ما ، با کارشناسان پادرا تجارت تندیس فارس ارتباط برقرار کنید و مشاوره رایگان بگیرید.

 

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید