بلاگ

سنگ دهبید مشکی زاغ

سنگ دهبید مشکی زاغ

سنگ دهبید مشکی زاغ

این سنگ جزو مشکی ترین و براق ترین سنگ ها از گروه مرمریت است که داخل کشور موجود میباشد و این سنگ با دارا بودن رنگ مشکی و براقیت بسیار بالا و رگه های بسیار کمرنگ و محو توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است به طوری که کاربرد های متفاوتی در ساختمان سازی دارد. در این مطلب بیشتر با این سنگ آشنا شده و با کاربرد ها و مصارف این سنگ آشنا میشوید .

سنگ دهبید مشکی زاغ

دلیل نام گذاری این سنگ

سنگ مرمریت دهبید مشکی زاغ همانطور که از نامش هم پیداست کاملا مشکی با رگه های خیلی کم  است و با کمترین میزان رگه و بازی رنگ است که به همین دلیل به مشکی زاغ معروف شده است .

ویژگی های سنگ مرمریت دهبید مشکی زاغ

یکی از ویژگی های بارز این سنگ همان طور که در بالا هم گفتیم براقیت بسیار بالا است به طوری که سطحی آیینه مانند دارد که زیبایی این سنگ را منحصر به فرد میکند. و باعث میشود فضایی شیک و عالی داشته باشیم .

از دیگر ویژگی های این سنگ میتوان به مقاومت بسیار بالای آن شاره کرد که باعث شده در ساخت پوشش کف ساختمان  و پله ها کاربرد بسیار زیادی پیدا کند.

ساب پذیری بسیار بالا و سطح آیینه ای

رنگ بسیار خاص با رگه های بسیار کم و محو و با بازی رنگ پایین

مقاومت پایین در برابر مواد شوینده های بسیار قوی  و مواد اسیدی

سنگ دهبید مشکی زاغ

کاربرد سنگ مرمریت دهبید مشکی زاغ

این سنگ به دلیل رنگ خاص و زیبایی که دارد باعث شده در قسمت های مختلف ساختمان همچون پوشش کف ، پله ها دیواره های داخلی ساختمان و حتی سرویس بهداشتی مصارف زیادی داشته باشد .

این سنگ در نمای بیرونی ساختمان استفاده نمیشود زیرا این سنگ در مقابل نور آفتاب دچار رنگ پریدگی می شود و زیبایی خودش را از دست میدهد . به همین خاطر عمده مصرف این سنگ در داخل ساختمان است .

سنگ دهبید مشکی زاغ

سایز های موجود در مجموعه پادرا ترید

سایز 40 * 40                                            سایز40 * 60                                           سایز 40 طول

سایز 60 * 60                                           سایز 60 طول                                           سایز 60 * 120

سایز 80 * 80                                          سایز 100 * 100                                          سایز 120 * 120

این سنگ در مجموعه سنگ پادرا ترید با ضخامت 2 سانتی متر برش داده میشود که با سایز  های موجود میتوانید سفارش دهید .

سنگ دهبید مشکی زاغ

برای اطلاعات بیشتر و خرید این سنگ با کارشناسان مجموعه در بخش فروش میتوانید در ارتباط باشید.

 

 

یک کامنت

  1. علی جولای 5, 2023

    سلام بسیار عالی وحرفه ای بود تامین سفارش اسلب مشکی دهبید.پروژه قدوسی

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید