بلاگ

سنگ مرمریت دهبید اسپایدر

سنگ مرمریت دهبید اسپایدر

سنگ مرمریت دهبید اسپایدر

سنگ مرمریت دهبید اسپایدر

سنگ مرمریت اسپایدر با زمینه رنگ قهوه ای سوخته مایل به مشکی است با رگه هایی به شکل تار عنکبوت که همین دلیل نام گذاری این سنگ به نام اسپایدر به معنای عنکبوت است . رگه های طلایی رنگی که به شکل تار عنکبوت است با زمینه تیره این سنگ ترکیب شده است و باعث زیبایی منحصر به فرد این سنگ شده است . و باعث شده طرفداران زیادی پیدا کند .

مزایای سنگ مرمریت دهبید اسپایدر

این سنگ یکی از خاص ترین مرمریت های دهبید است که به خاطر مزایای زیادی که دارد در ساختمان سازی کاربرد فراوانی پیدا کرده است ، اولین مزیت این سنگ مقاومت سایشی این سنگ است که باعث شده در پوشش کف کاربرد زیادی پیدا کند به صورتی که اگر در اماکن پر تردد هم کار شود با دارا بودن مقاومت سایشی بالا آسیبی به این سنگ وارد نمیشود دیگر مزیت این سنگ جذب آب بسیار پایین است و مناسب مکان هایی است که آب در آنها وجود دارد . از دیگر مزایای این سنگ رنگ بسیار زیبا و منحصر به فرد است .

معدن سنگ مرمریت دهبید اسپایدر

این سنگ از معادن متعددی استخراج می شود اما مرغوب ترین آن در معادن استان فارس در نزدیکی شهر صفاشهر  استخراج می شود که پس از استخراج به کارخانه های متعددی برای فرآوری ارسال می شود. ما در مجموعه سنگ پادرا این سنگ را از مستقیما از معادن شهر صفاشهر تهیه میکنیم و در مجموعه کارخانه ای پادرا آن را به بهترین شیوه و با استفاده از بروز ترین تجهیزات فرآوری میکنیم .

سنگ مرمریت دهبید اسپایدر

کاربرد سنگ مرمریت دهبید اسپایدر

سنگ مرمریت اسپایدر با توجه به رنگ و زیبایی منحصر به فرد در ساختمان سازی کاربرد ها و مصاررف متعددی همچو ساخت پله ها و کف ساختمان ، راهرو ها ، دیواره داخلی ساختمان  و … کاربرد دارد عمده کاربرد این سنگ در پوشش کف ساختمان است.

سنگ مرمریت دهبید اسپایدر

قیمت سنگ مرمریت دهبید اسپایدر

یکی از بیشترین سوالاتی که قبل از خرید این سنگ پرسیده میشود درمورد قیمت آن است که باید گفته شود عوامل زیادی بر رو ی قیمت یان سنگ تاثیر دارند عواملی همچون : ضخامت ، سایز ، کیفیت فرآوری سنگ و سورت های مختلف و … که برای استعلام قیمت سایز های مختلف این سنگی میتوانید با کارشناسان بخش فروش مجموعه سنگ پادرا ترید در ارتباط باشید .

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید