بلاگ

سنگ مرمریت کرم دهبید

سنگ مرمریت کرم دهبید

سنگ مرمریت کرم دهبید

سنگ مرمریت کرم دهبید

سنگ مرمریت کرم دهبید یکی از سنگ های پر طرفدار است که به علت استحکام بالا و زیبایی منحصر به فرد مصارف زیادی در ساختمان سازی پیدا کرده است . با ما در این مطلب از مجموعه سنگ پادرا ترید با عنوان (سنگ مرمریت کرم دهبید) همراه باشید.

ویژگی های سنگ مرمریت کرم دهبید

سنگی شیک و براق: این سنگ های بسیار زیبا به دلیل قابلیت ساب پذیری بالا و تراکم مولکولی بالا و تخلخل بسیار کم سطحی بسیار شفاف و براق دارند.

قیمت بسیارمناسب : به خاطر داخلی بودن معادن ، این سنگ زیبا قیمت مناسبی دارد.

یک دست و طبیعی بودن سطح : سنگ های دهبید غالبا دارای سطح یکدست و یک رنگ و با تفاوت های بسیار جزئی و منحصر به فرد هستند.

برش پذیری عالی: این سنگ قابلیت برش پذیری بالایی دارد به همین دلیل در اندازه های استاندارد و همچنین دلخواه و به صورت ابعاد مربعی (تایل) و همچنین سایز های اسلب برش داده می شود.

کیفیت بالا برای صادرات: این سنگ به دلیل کیفیت بسیار بالا یکی از سنگ های صادراتی ایران به کشورهای خارج است که به نام Royal Botticino شناخته می شود.

سنگ مرمریت کرم دهبید

کاربرد مرمریت دهبید

این سنگ به دلیل ویژگی هایی که دارد در دو دسته مصنوعات سنگی و مصالح ساختمانی استفاده می شود. مصنوعات سنگی مانند انواع میز جلو مبلی – مجسمه – گلدان – شومینه – آبنما – پایه آیفون و … . به عنوان مصالح ساختمانی در کف، دیوار ها و پله در داخل ساختمان و فضای بسته به کار گرفته میشود. به همین دلیل و ویژگی هایی که در بالا به آن اشاره شد، استفاده از آن در فضای داخلی در بخش های زیر بسیار رایج است: کفپوش منازل مسکونی هتل ها لابی ها ادارات و شرکت ها مجمتع ها و واحدهای تجاری فضای راهروها و …

سنگ مرمریت کرم دهبید

برای ارتباط با ما میتوانید با کارشناسان ما در بخش فروش مجموعه سنگ پادرا ترید در ارتباط باشید . برای مشاوره در انتخاب مناسب ترین سنگ میتوانید با ما در تماس باشید و بهترین انتخاب را داشته باشید .

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید