بلاگ

مرمریت کرم دهبید

مرمریت کرم دهبید

مرمریت کرم دهبید

مرمریت کرم دهبید

در این مطلب قصد معرفی مرمریت کرم دهبید و مشخصات و کاربری آن را داریم .

سنگ مرمریت کرم دهبید از معادن سنگ شهر دهبید واقع در 175 کیلومتری شمال شیراز استخراج می شود که این شهر یکی از قطب های صادرات سنگ است که سالانه مقادیر زیادی از سنگ صادر میشود که مجموعه سنگ پادرا ترید یکی از صادر کنندگان به نام سنگ دهبید در این شهر محسوب می شود که با اطمینان خاطر میتوانید از مجموعه سنگ هایی با بهترین کیفیت و بهترین فرآوری در تولید خریداری کنید.

ویژگی های مرمریت کرم دهبید

1.قیمت مناسب : یکی از ملاک ها و ویژگی هایی که این سنگ را در بین خریداران محبوب میکند قیمت مناسب این سنگ است که میتوانید برای اطلاع از قیمت های به روز و قیمت سایز های مختلف با کارشناسان بخش فروش مجموعه سنگ پادرا ترید در ارتباط باشید.

2.کیفیت صادراتی :یکی دیگر از ویژگی هایی که این سنگ دارا است برخورداری از کیفیت بالا و صادراتی است که ما در مجموعه سنگ پادرا ترید این سنگ را با بهترین دستگاه ها و بهترین متریال فرآوری و تولید میکنیم . به طوری که ما سالانه از این سنگ متراژ های بالایی صادرات به کشور های عربی و کشورهای حاشیه دریای خزر داریم.

3.سنگ براق و زیبا : این سنگ به دلیل ساب پذیری بسیار زیاد و تراکم زیادی که دارد باعث شده از سطحی بسیار زیبا و براق برخوردار باشد که توجه خریداران سنگ را به خود جلب کرده است و کاربرد زیادی در ساختمان سازی و مصنوعات سنگی داشته باشد.

4. ابعاد دلخواه و برش پذیری عالی : این سنگ از قابلیت برش پذیری بسیار خوبی برخوردار است که همین عامل باعث شده در سایز های مختلف و استاندارد به صورت دقیق برش داده شود .

مرمریت کرم دهبید

سایز های موجود در مجموعه سنگ پادرا ترید

سایز 40 * 40                                            سایز40 * 60                                           سایز 40 طول

سایز 60 * 60                                           سایز 60 طول                                           سایز 60 * 120

سایز 80 * 80                                          سایز 100 * 100                                          سایز 120 * 120

مرمریت کرم دهبید

سایز های سنگ مرمریت دهبید که در مجموعه سنگ پادرا ترید موجود هستند را  در بالا مشاهده کردید . این نوع سنگ کرم از دو جهت سورت بندی میشود :

  1. طرح و رنگ
  2. کیفیت ( سلامت سنگ )

سنگ کرم دهبید در مجموعه ما با ضخامت 2 سانتی متر برش داده می شود که اگر شما خریدار گرامی قصد خرید این سنگ با ضخامت دلخواه را داشته باشید این امکان در مجموعه وجود دارد که سنگ را با ضخامت دلخواه شما برش دهیم .

کاربری سنگ مرمریت کرم دهبید

همانطور که گفتیم این سنگ از براقیت و تراکم خوبی برخوردار است و به خاطر رنگ زیبایی که دارد کاربری های مختلفی هم در ساختمان سازی و هم در ساخت مصنوعات سنگی دارد.

کاربرد در ساختمان سازی : عمده استفاده این سنگ در داخل ساختمان است که به دلیل زیبایی منحصر به فردی که دارد هم در کف و هم در دیواره های داخلی ساختمان کاربرد دارد. و از رایج ترین کاربرد های این سنگ در داخل ساختمان میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

1.کفپوش منازل مسکونی

2. لابی هتل ها و ساختمان های اداری و مجلل

3.فضای داخلی ادارات و شرکت ها

4. راهرو ها

5. ساخت پله

کاربرد در مصنوعات سنگی : این سنگ به دلیل ساب پذیری بسیار بالا و براقیت زیاد طرفدار های زیادی در ساخت مصنوعات سنگی پیدا کرده است که از جمله مصنوعاتی که میتوان نام برد :

  1. آبنما
  2. مجسمه
  3. گلدان
  4. معرق سنگ
  5. شومینه
  6. باربیکیو
  7. و ….

نوشتن یک پیام

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

کلمات کلیدی را وارد نمایید